Tijssen accountants
Herpositionering Tijssen Accountants
Als een eenmanszaak werk ik graag samen met de juiste partners om projecten naar een hoger niveau te tillen. In dit geval heb ik de handen ineengeslagen met een fantastisch team van experts (Tora Meffert, Rick van de Sande, Christel Fledderus en Nienke Boer) om Tijssen Accountants te helpen met een herpositionering die niet alleen hun merk vernieuwde, maar ook hun aantrekkingskracht op toekomstige werknemers vergrootte. We richtten ons daarbij op employer branding – want een sterk merk is niet alleen iets voor je klanten, maar ook voor je medewerkers.
De opdracht
Een luxe en klassieke uitstraling, die zowel de stabiliteit van een accountantskantoor uitstraalt als de frisse energie van een werkgever die klaar is voor de toekomst. We creëerden een geheel nieuwe visuele identiteit, bestaande uit een strak, modern logo en een complete huisstijl. En omdat we geen details over het hoofd laten, ontwikkelden we ook een BrandBook, Brand Manual en een strategisch adviesrapport om de positionering verder te verstevigen.
Het resultaat
Een merk dat zowel de huidige als toekomstige klanten aanspreekt én medewerkers weet te boeien. Tijssen Accountants is nu helemaal klaar voor de toekomst, zowel intern als extern.
